Bijna elk bedrijf heeft dit nodig: een online help desk systeem. Ik ken de ergernissen als een bedrijf geen goedlopende help desk heeft. Een bedrijf moet niet alleen goed te benaderen zijn met email of telefonisch. Beter is om het directe, online contact op alle mogelijke manieren mogelijk te maken. Mogelijkheden die dewebmeester.nl aanbiedt en die u ook terug zult vinden op www.dewebmeester.nl zijn:
- : elke bezoeker aan de website van het bedrijf kan via een eenvoudige button een chat sessie beginnen met een online medewerker. Zie hier rechtsonder, klik op "Online chat" en krijg direct antwoord op uw vragen.
- : via Skype buttons kan de klant direct telefonisch contact krijgen met een bedrijfsmedewerker. Ook via deze functie is het mogelijk te chatten. Zie de button hierboven.
- functie met remote control: u kunt dewebmeester.nl toestaan om vanaf afstand (dat kan vanaf elke internet locatie in de wereld) toegang te krijgen op uw computer waarna dewebmeester.nl via uw muis laat zien hoe u uw website zelf kunt onderhouden. Maar ook kan zo'n systeem gebruikt worden om uw computer en software op afstand te repareren of om een workshop over Joomla of Wordpress te geven. Klik op de button hierboven om het te testen.
- Een informatieve-pagina maar ook in de vorm van een open of gesloten waar deelnemers vragen en / of antwoorden met elkaar kunnen delen. sectie. Dat kan zijn in de vorm van een
- Een : klanten kunnen hier een ticket aanmaken met een specifieke vraag. Dit een besloten omgeving die alleen toegankelijk is voor de klant en de toegewezen medewerker.
- om bijvoorbeeld duidelijk te maken aan klanten hoe de website van nieuwe informatie te voorzien of hoe gebruik te maken van de vele mogelijkheden van Joomla of Wordpress.
- En natuurlijk zijn we (tijdens werktijden) online bereikbaar via en en .
- Om een stap verder te gaan dan "de rest" hebben we ons gezet zodat altijd duidelijk is wat in de planning staat voor die bepaalde week of bepaalde dag.